Fungující family governance: Vývoj nového produktu v malých a středních rodinných firmách
Díky spolupráci s Family Firm Institute, o které jsme Vás informovali v článku dříve, bychom Vám rádi doporučili další článek z webové publikace The Practitioner. Tentokrát se jedná o text Kim Schneider Malek, který se zabývá vývoji nových produktů v malých a středních rodinných firmách. Kim Schneider Malek získala v roce 2014 ocenění Barbara Hollander Award.
Každá firma, která chce přežít a vyrovnat se konkurenci, musí inovovat své produkty. Inovace je nedílnou součástí růstu firmy, jak u rodinných tak nerodinných firem. Na základě provedeného výzkumu, o který se autorka článku opírá, se snaží text odpovědět na otázku, jak malé a střední rodinné firmy zavádějí své inovační praktiky a jak tyto praktiky korespondují s tzv. family governance.
Na čem závisí úspěšné provedení inovace produktů, se dozvíte v samotném článku: