Wrigley Company: Světový rodinný byznys za pár centů (2. část)
Druhou světovou válku firma zvládla a i po ní se držela své osvědčené strategie nízkých cen. To vedlo k vyšším ziskům a upevnění vztahů s maloobchodníky. Na začátku 60. let ovšem zisky ve Velké Británii byly stále nízké díky předsudkům týkajícím se žvýkání. Na to společnost reagovala kampaní, která osvětlovala pravidla a etiketu ohledně žvýkání na veřejnosti. Kampaň měla úspěch, protože zisky z prodejů začaly růst. V roce 1961 odešel Philip K. Wrigley z vedoucí pozice a na jeho místo nastoupil jeho syn William Wrigley III.
V 70. letech musela společnost upravit svoji strategii velice nízkých cen, protože balení žvýkaček prodávala celých 50 let pouze za 5 centů. I díky ropné krizi a s ní spojené inflaci zdražila jeden ze svých hlavních produktů na 7 centů za balení.
V poslední třetině 20. století společnost zaváděla další inovace jako žvýkačky bez cukru nebo známou značku Hubba Bubba zaměřenou na mladé lidi a pokračovala ve vynikajícím marketingu. V 90. letech se společnost orientovala na expanzi na zahraniční trhy, a to především do asijských zemí, kde dosáhla vyšších tržeb než ze svých tradičních trhů. Na konci 90. let v roce 1999 nastoupila do vedení firmy čtvrtá generace rodiny Wrigleyů, reprezentovaná Williamem Wrigleyem IV., který převzal vedení podniku po náhlé smrti svého otce.
S Williamem IV. přišla do firmy nová energie a ochota k expanzi do nových segmentů, jako bylo například zdravotnictví. Rodinná společnost také akvírovala další firmy a v roce 2003 vyhlásila hlavní oblasti zájmu, které byly: posílení hlavní činnosti, rozšíření do nových geografických a distribučních oblastí, domácí diverzifikace, inovace produktů, poskytování vysoké kvality za nízkou cenu a rozvoj úspěšné pracovní síly.
V roce 2006 nakonec společnost Wrigley Company koupila známá firma rodiny Mars. Tuto transakci za 23 miliard dolarů financovaly největší americké banky jako Goldman Sachs, JP Morgan a společnost největšího finančníka Warrena Buffetta Berkshire Hathaway. Tím skončila kontinuita ve vedení společnosti, která trvala téměř 100 let po 4 následující generace.